Odp: wymyślony mit..
Granula
2004-09-23 16:14:53 UTC
Witam!!
Na jêzyku polskim dosta³am æwiczenie które ma polegaæ na napisaniu w³asnego
mitu (ma byæ zupe³nie wymy¶lony) np. jak powsta³ zwyczaj podawania sobie
rêki albo jak powsta³a szko³a .. ja od dawna nie mam weny twórczej.. mo¿e
kto¶ zechcia³by podrzuciæ jaki¶ wymy¶lony mit ... z góry wielkie dziêki
wodorost
2004-10-08 10:37:47 UTC
Post by Granula
[...]
kup gazete fakty i mity. faktem tam jest stopka redakcyjna i cena gazety.
reszta to same mity.

--
kij wam w marchewke
wodorost
liDEL
2004-10-09 18:11:16 UTC
Post by wodorost
kup gazete fakty i mity. faktem tam jest stopka redakcyjna i cena gazety.
reszta to same mity.
lubisz brokuły?
--
[ liDEL.bydle.net ] [ gg:1278046 ] [ jid/mail:lidel(x)bydle,net ]
Now playing: Powerman 5000 - Transform
kfk
2004-10-12 15:00:51 UTC
Faktem jest tylko stopka i cena, a reszta to mity? Zupelnie sie z Toba nie
zgadzam. Niech tylko wspomne o tym kto pierwszy napisal, o biskupie Peatzu,
pralacie Jankowskim i wielu innych? FiM to jedna z nielicznych gazet, ktore
warto czytac.
wodorost
Marcin Czaicki
wodorost
MatiSz
2004-11-10 18:30:09 UTC
Post by Granula
Witam!!
Na języku polskim dostałam ćwiczenie które ma polegać na napisaniu
własnego
Post by Granula
mitu (ma być zupełnie wymyślony) np. jak powstał zwyczaj podawania sobie
ręki albo jak powstała szkoła .. ja od dawna nie mam weny twórczej.. może
ktoś zechciałby podrzucić jakiś wymyślony mit ... z góry wielkie dzięki
Ty, ja mam taka sama praca.. :) I te same tematy... Ty masz lekcje z
jakimis praktykantami???